منتديات مافيا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات مافيا

موقع يضم البرامج الجديدة واشعار الحب والافلام والكليبات الجديدة والاغانى الشعبية والرومانسية

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» راييييييييييح فين قف البوم سعد الصغير كله من خيرك كامل وبدون بصمه صوت
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالأربعاء مايو 21, 2014 10:20 pm من طرف mouhcine

» عرب مافيا ; Mafia Arabs
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 23, 2012 6:02 am من طرف Aodey2012

» فيلم رعب للممثلة جيسيكا البا The Eye بمساحة 255 ميجا فقط ومترجم
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالخميس أكتوبر 20, 2011 9:19 am من طرف omanmethanol

» الفيلم الكوميدي للنجمة _باريس هيلتون_The.Hottie.and.the.Nottie_ بمساحة 208 ميجا ومترجم
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالخميس أكتوبر 20, 2011 9:13 am من طرف omanmethanol

» حصريااااااا ولااول مرة على منتدى المافياااااا جميع موالد 2007 كلها اغانى مش هتلاقيها عند اى حد
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالجمعة فبراير 25, 2011 12:01 pm من طرف Admin

» صور سيارات العصرية
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالجمعة فبراير 25, 2011 11:59 am من طرف Admin

» اذافـيه أحد مززعجك...حط رقمه وتعرف مكانه
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالجمعة فبراير 25, 2011 11:56 am من طرف Admin

» السيارات شديدة
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالسبت نوفمبر 06, 2010 7:04 pm من طرف محمود

»  أدعية استفتاح الصلاة
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 03, 2010 11:04 am من طرف Admin

» اذكار الصباح والمساء المقدمة
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالخميس يوليو 15, 2010 3:05 pm من طرف 3oomda

» إبليس طاووس الملائكه !! ادخل واعرف...
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالخميس يوليو 15, 2010 2:59 pm من طرف 3oomda

» حميل فيلم الديلر 2010 جودة Cam بطولة احمد السقا بحجم 544 ميجآ ع آكثر من سيرفر
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 8:39 pm من طرف Admin

» حصريا فيلم الكوميديا الرهيب الثلاثة يشتغلونها بطولة ياسمين عبد العزيز بمساحة 447ميجا واعلى جودة وعلى اكثر من سيرفر
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 8:30 pm من طرف Admin

» فيلم احمد حلمي :: عسل اسود :: Near Dvd :: تحميل فيلم عسل اسود :: على اكثر من سيرفر
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 8:16 pm من طرف Admin

» حصريا نجم الكوميديا الأول محمد سعد في فيلمه الجديد اللمبي 8 جيجا تصوير كام جيد و واضح
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالسبت يونيو 26, 2010 8:11 pm من طرف Admin

الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
قاطعوا المنتجات الدنماركية

الان شرح بووووت sroking جديد على منتديااات مافياااا

كاتب الموضوعرسالة
Master
مافيا مشرف مساعد
مافيا مشرف مساعد
Master

ذكر عدد الرسائل : 120
Pnbsp& : الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 15781610

الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Empty
مُساهمةموضوع: الان شرح بووووت sroking جديد على منتديااات مافياااا   الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا Icon_minitimeالجمعة أغسطس 21, 2009 5:01 pm

1- انت هتنزل البوت من الموقع الاساسى sroking.com
2 - بعد م تفك الضغط هتشغل البوت من هنا

3-هتجيلك الصوره ديه
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 99409675

4-بعد كده اكتب الاميل والباس ورد الى انت عملتهم على موقع البوت وياريت يكون الباس ورد الى انت اخترته مش زى الباس بتاع اللعبه عشان الاحطياط وبعد كده دوس log in

5- هتجيلك صفحه بتقؤل لقد تم الدخول بنجاح دوس على كلمه close وهنــا ركز معايا لو انت عاوز تفتح اكونت واحد بس دوس على كلمه start هتجيلك اللعبه عادى خالص شغلها .... ولو انت عاوز تفتح اكتر من اكونت سيب البوت خالص وخش على فولدر اللعبه وشغل اللودر وبعد ما تخش بلودر ممكن تفتح اكونت تانى وتالت كمان

ثانيا شرح اعدادات البوت من الداخل

الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 94954273

1- لو انت عاوز البوت يتجاهل وحوش معينه مثل الجاينت او البارتى او الجينت بارتى

2-ديه اول اسكله انت بتهجم بيها خد بالك انى سعات البوت بيكون بطيىء لما بتستخدمها عشان الضربه بتكون لسه بتحمل عشان كده اختار ضربه سريعه بتحمل فى 3 ثوانى بس// واحسن حاجه خالص انك تسيبها ومتحطش فيها حاجه كده هيكون اسرع بكتيييييير

3- ديه الامبو بتعتك لو انت صينى ( سيف التلج /النار /الكهربه )

4- ديه برضه حاجه مهمه جدا وبتفرق فى السرعه ديه عشان لما يتلم عليك وحوش كتير يضرب الوحش الى دمه قليل الاول وبعد كده يخش فى الى دمه اعلى مثال هجم عليك وحش عادى و وحش شامبيون و جاينت لو انت كنت معلم عيها هيعمل الاتى هيضرب الوحش العادى الاول و بعد كده الشامبيون وبعد كده الجينت اما لو انت مش معلم عليها هيعمل العكس نصيحه منى لو انت str بلاش تعلم عيها عشان وعبال لما تموت الوحش الصغيره هيكون ناس كتير بتكس عليك فى الجينت وكمان كل شويه هيسيب الجينت ويروح يضرب الوحوش الصغيره الاول عشان كده الناس بتقؤل انى البوت بيلم الوحوش عليه اما لو انت int ف على حسب مدى قوه استحمال شخصيتك وانت وحريتك

5- ديه عشان تظبط التحول الشيطانى (الزرجنه ) او الشيطنه على حسب لهجتك

6- ديه عشان تختار الاسكيلات الى البوت بيهجم بيها

7- ملهاش لزمه ومش مهمه ومتعلمش عليها بس انا هقؤلك ديه بتاعه ايه عشان تكون فى الصوره ديه المفروض انها ضربات للطوارىء بس // يعنى لما يهجم عليك جاينت او برتى يستخدمها بس هيه مش بتنفع كل الشخصيات بس لو انت عاوز تستخدمها حط ضربه وحده بس فيها مثلا لو انت staff حط اسكيله التبعيده الى بتبعد الوحوش او البتوقف هجوم الوحش بس سعات مش بتنفع مع كل الشخصيات عشان كده يستحسن انك تحط ضرباتك كلها فى رقم سته وتنفض لرقم سبعه عشان البوت يكون اسرع

8- ديه فيها شقين الشق الاول لو انت صينى وسلاح اتكسر ومعاك سلاح احطياتى عاوز تشتغل بيه علم على weapon break
الشق الثانى ل الاروبى علم عليها وحط سلاح البف فى المربع الثانى فى الشنطه وتكون انت ماسك السلاح الاساسى عشان يغير السلاح الى البارد او الكلريك لما الفات بتعتهم تخلص ويرجع تانى يمسك نفس السلاح بس فى حاجه هتعملها تانى هقؤلك عليها بعدين

ديه مش محتاج شرح ديه عشان البورات بتعتك وهنشرحه بسرعه مع بعض
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 16226021

1- لو انت لسه كركتر صغير من 1 الى 10 وطبعا ديه ملهاش اى لزمه

2- ده hp بتحدد على حسب الى تناسب مع شخصيتك وتحتيها تختار حجم الدواء الى عاوزه يستخدمه

3- ده mp بتحدد على حسب الى تناسب مع شخصيتك وتحتيها تختار حجم الدواء الى عاوزه يستخدمه

4- ده الفيجور

5- ديه عشان بورات فك السموم علم عليها والى تحتيها سيبك منها ديه بتعمل اتو هل لو انت كليرك ومعكش فك سم

6- ديه البلاك ليست العيال الرخمه حطها فى القائمه ديه

ديه عشان البفات بتعتك
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 22968059

1- كل البفات الى عندك
2 - البفات الى عاوز البوت يستخدمها لما يروح لمكان الى انت مبوت فيه هتلاقيه قبل ما يخرج من المدينه بف نفسه البفات ديه وبعد كده هيخرج من المدينه لمكان الى انت محدده وهقؤلك ازاى بعد كده يروح بالحصان
3- ديه البفات الى انت بتستخدمها وانت بتهاجم الوحوش وعادى ممكن يكون فى بفات فى 2 و 3 مع بعض مفيش مشكله

ديه الحجات الى البوت يلمها وركز معايا هنا عشان تعرف تضبط البوت ظبطه حلوه
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 41768026

1- ديه عشان الكركتر هو الى يلم الحجات لو انت معندكش ارنب

2- ديه لو علمت عليها هيلم كل حاجه ومش هيسيب اى حاجه على الارض طبعا حاجه خنقئه

3ديه بئقه اهم حاجه علم عليها وبعد كده دوس على كلمه loot sitting واختار الى انت عاوز تلمه والى انت مش عاوز تلمه مع ملاحظه الاتى

الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 89764354

انت بئقه ظبط على حسب ما انت عاوز انت ممكن تتدخل على الاحجار وتعملها ignor كلها علم على اى حاجه وخليك دايس shift وانزل بالسهم... وممكن تلم احجار معينه واحجار لا برحتك وكذالك فى الزباله ( سورى فى اللفظ ) وكذالك فى البورات ولاكسير وخد بالك الاكسير جو البوت اسمه intesifting elixier
عشان لما تجى تعمل سرش عنه جوه ال بوت

4- ديه عشان البوت يلم الجولد وبعد كده يضرب الوحش اما لو انت معلمتش عيها هيلم الجولد برضه بس بعد لما يموت كل الوحوش الى بتهجم عليه نصيحه لو انت str علم عليها ولو انت int برحتك

5- ديه لو انت معاك ارنب يلم

6- ديه حاجه جامده جدا علم عليهم كلهم عشان ديه اول لما يوقع صندوق او اكسير او سوس او صن البوت يلمهم او حاجه قبل حتى الجولد وحتى لو انت عامل الخصيه الى فى رقم اربعه يعنى لو انت مظيط البوت على انه ميلمش الجولد الا بعد لما يخلص ضرب كل الوحوش الى عليه بس لو نزل حاجه من الحاجت الى فاتت يلمها الاول او لما انت تموت جاينت برتى ونزل منه حجات كتير يلم الحجات ديه الاول وبعد كده يلم اى حاجه

ديه الحجات الى بيعملها البوت اول لما يرجع للمدينه استعدادا للبدا من جديد(L00p
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 41607125

1- امتى يرجع المدينه

2- يرجع المدينه ازاى ( يضرب رساله عاديه / او رساله سريعه / او يرجع متو رجل ههههههه) طبعا علم على اول وحده

3- ديه انواع احجام البورات الى هيشتريها وعددها

4 ديه مهمه شويه دوس عليها واستنى شويه لما تحمل تجيلك الصفحه ديه

الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 74531766

زى ما انت شايف ديه فيها كل حاجه فى العبه السلاح الاروبى والصينى و اللبس الاروبى والصينى و المجوهرات الاروبى والصينى و الاكسير والزباله و الحجر الكميائى انت هتدوس كليك يمين على اى مجموعه وتختار لو انت عاوز تخزنها او تبعها و لو انت مخترتش حاجه خالص ومدخلتش على الصفحه ديه هتفضل الايتميز فى الشنطه وطبعا هتكون الشنطه مليانه على الاخر عشان كده ياريت تفضى مكان فى الخزنه عشان يحطلك فيها الايتميز الى هتؤعلك ( يارب تلاقى صن فى الخزنه ^^^)

5 ديه عشان يشترى بورات حياه الولف ( البور بتاع الوقت الاصفر)

6 - نفضلها وسيبها من غير اى رقم عشان كده انت بتحددله يكون معاه كام رساله فى الشنطه

7- ديه بتاعت رسايل السلك الى بترجعك للمكان الى انت ضربتها فيها سيبك منها

8-ديه علم عليها عشان البوت يرجع للمكان الى كان فيه بالحصان بدل ما يخدها متو رجل

9و10 - متعلمش عليهم بس انا هقؤلك دول بتوع ايه عشان دول مهمين تسعه عشان لو انت خسرت 10% من exp البوت هيرجع المدينه ومش هيبوت تانى وعشره انت بتحدد انه لما يموت كام مره فى وقت معين يفضل فى المدينه وميروحش يبوت تانى ( حته جامده على فكره ومش موجوده فى اى بوت تانى )

ديه عشان بورات الولف و الحصان علم على كله وظبط النسب بتعتك
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 43091276

ديه صفحه خطيره جدا ركز معاياالان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 80437385

1- الاختيار الاول يقبل كل الدعوات للبارتى الى بتجيله طيعا البارتى ltp فقط / الاختيار الثانى يرفض كل الدعوات الى بتجيله لعمل بارتى / الاخيار الثالث عشان يبعت دعوات للناس الى حوليه

2- ديه بئقه عشان تسرع البروسيسور اظبتها زى ما فى الصوره بالظبط و ان شاء الله البوت مش هيهنج معاك

3- ديه لو انت اروبى علم عليها عشان يغير السلاح للبف ويرجع تانى يمسك السلاح الاساسى

ديه الخريطه وركز معايا
الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 71795584

1- ديه شيل منها علامه صح وابتدى حرك الخريطه بالموس عادى جدا زى خريطه اللعبه .

2- دوس على رقم اتين هتلاحظ انى الخريطه لونها بئقه غامق شويه دوس على المكان الى انت عاوز تروحه هيتحددلك دائره على حسب المساحه الى انت ضبتها فى البوت
3 اخرج على باب المدينه وشغل البوت هتلاقيه راح للمكان الى انت مضبطه فيه و بعد كده ابتدى يضرب لوحده
ملحوظه ديه مش حاجه اساسيه انت ممكن تروح بنفسك للمكان الى انت عاوز تبوت فيه بس لو انت كسول جدا زى حلاتى استخدم الخريطه

اختصارات البوت
End ديه الى بتظهر البوت وتخفيه
Home ديه الى بتظهر الخريطه وتخفيها

س/ج

س/هل البوت ديه مجانى ؟
ج/نعم مجانى
س/ البوت ده فى عيوب او bugs؟
ج/ الصراحه اه هو فى عيب واحد بس انه هيلم hp , mp حتى لو انت ظبت البوت انه ميلمهمش بس انت هتحس بالمشكله ديه لو انت بتضرب وحوش بتزل حجم بورات غير حجم البورات الى انت بتشتريه لكن لو الوحش بتوقع نفس الحجم هتكون مصلحه ليك عشان كده كده البوت بيحط البورات فوق بعضها عشان يوفر مكان فى الشنطه

س/ بنفع افتح اكتر من اكونت وكلهم يكون مبوتين ؟
ج/ اه ينفع خش جو فولدر اللعبه و غير اى حاجه اسمها سيلك رود الى اسم اخر و سمى اللودر سيلك رود طبعا بالنجليزى silkroad
وبعد كده افتح البوت ودوس start اللعبه ههتفتح من اللودر و بعد كده افتح البوت تانى ودوس start تانى هتخش مره كمان باللودر والاتنين اكونت هيكونوا بوت والله يكون فى عون الرمات

س/ ليه البوت تقيل جدا على الجهاز بتاعى بالرغم انى فى ناس بتقؤل انه سريع جدا اعمل ايه اللعبه بتهنج مفيش حل ؟؟؟؟
قلل الصورة تابع معايا

الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 94730741

و اعمل الحركه ديه قبل ما تشغل اللعبه

الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 27356022

انا عارف انك كده هتكبر الشاشه جدا و هتحس انى شكل الجهاز رخم بس معلش خليها عليك

و اعمل ديه بعد ما تشغل اللعبه

الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 32712480

الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 89051514

واعمل نفس الحركه للبوت برضه خليها على High لحد كده تمام واعمل بئقه الحته الى جيه ديه

الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 22903143

كده احنا سرعنا البروسيسور على اسرع حاجه وقل الحمل على كرت الشاشه

بص بئقه يا مان انا عوزك تشتغل على ويندوز xp /sp2
وفكك من اى نسخه فيها سيمزات ولاه كرستاله ولاه شمعدنا انا جربت كله وبصراحه رجعت تانى ل sp2عشان هيه الاسرع بوص كده على الجهاز عندى

الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 99771507

وده كرت الشاشه

الان شرح بووووت sroking  جديد على منتديااات مافياااا 73920876
لو انت عندك البوت سريع يبقى خلاص متعملش الحاجات ديه بس لو لاحظت انى الجهاز بطيىء اعملها البوت ده بيحتاج جهاز امكانيته عاليا وعموما كرت الشاشه ati بيشتغل كويس مع البوت ده

و تم نقل هذاااااااا الموضوع من احد المواقع الخااااصه بى سيلك رود[/b]

الان شرح بووووت sroking جديد على منتديااات مافياااا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-